Vanaf 2022 gaan DIT en Larex gebruik maken van de software van leverancier Mysolution. Met deze oplossing gaan alle processen van front-, mid- en back-office uitgevoerd worden met één geïntegreerde software oplossing; dit gaat efficiency voordelen opleveren voor klanten, vakmensen en de interne organisatie van DIT en Larex. Met deze digitale inhaalslag zorgen DIT en Larex ervoor om haar vakmannen en klanten ook in de toekomst uitstekend van dienst te kunnen zijn!
Algemeen Directeur Dennes van der Vlist geeft toelichting:
“We ervaren in deze krappe arbeidsmarkt uitdagingen om genoeg geschikte kandidaten te vinden voor onze klanten. Met de recruitment software van Mysolution willen we een boost geven aan de instroom van vakmensen door nog gerichter en sneller te kunnen zoeken. Naast uitgebreidere mogelijkheden voor front- en mid- office, zullen alle klanten en vakmensen de beschikking krijgen over een eigen digitale omgeving. Zo krijgen alle vakmensen de beschikking over hun eigen portal met daarin o.a. persoonlijke gegevens, documenten en de functionaliteit om digitaal uren te kunnen schrijven. Onze klanten kunnen deze uren vervolgens eenvoudig digitaal accorderen. Het was hoog tijd om van de papieren urenbon af te stappen; we zijn verheugd dat we deze stap nu zetten”.
Gepubliceerd op 25 oktober 2021